Aseara in Club Fabrica, Hydra Society au lansat o discutie despre lucrul cu freelancerii din domeniile creative …evident, pe timp de criza. Initiativa buna, la livrare..mai au de lucrat (atentie in selectarea vorbitorilor!)

Ce am retinut?

  • de la Stefan Pop – ca, inainte de a accepta sa vorbesti unui public exigent, e bine sa fii sigur ca poti aprinde o scanteie in cel care te asculta
  • de la Vlad Ioan Tausance – ca e recomandat sa lucrezi cu freelanceri, dar pe proiecte punctuale si in conditii elegante (bine definite si britanic respectate), cum ar fi deadlineuri omenesti, fara lucru noaptea si integrarea lor in echipa, inclusiv prin oferirea acelorasi beneficii ca angajatilor – petreceri, cafea sau un birou rezervat, cand e cazul

– ca acum, in vremuri grele, fee-ul pentru redactarea unui comunicat de presa incepe de la 30 euro/pagina

  • de la Costin Sandu (avocat) – ca e important ca freelancerii sa aiba contract cu beneficiarul

– ca in cel mai negru caz, cand beneficiarul exploateaza opera dar nu plateste, exista o posibila solutionare prin !!! ordonanta prezidentiala in favoarea creativului (aici trebuie verificat, daca are cineva detalii sa dea de veste)

In concluzie, freelancerii nu sunt doar proaspeti in gandire si cost-effective, ci sunt cu adevarat normali – desi dorm mai mult dimineata –