Se spune ca, dacă îti concentrezi gândurile suficient de puternic pe o anumită dorinta, dacă o mai si împartasesti cu prietenii, aceasta va prinde încet-încet contur, se va îndeplini.

Astfel, m-am decis sa-l materializez pe Yann Tiersen. Am început sa visez la un concert, sa raspandesc vorba printre cei dragi, ba chiar am folosit si blogul pentru a da forta acestui vis muzical, acela de a participa la un concert Yann Tiersen. L-am invocat si in alte posturi, si deja ma pregateam sa-mi fac bagajele spre Vestul Europei cand…

….semnele au început sa se arate pe zidurile orasului, sub aceasta infatisare:

Afis concert Yann Tiersen

Afis concert Yann Tiersen

Apoi totul s-a desfasurat lin, ca o pelicula: am primit de la Alex 2 bilete, am ascultat mult mult pentru a ma pregati de sarbatoare, mi-am adunat toate energiile si le-am asezat in loja Salii Palatului pentru a vibra în ton cu muzica.

Concertul a fost uluitor, proaspat, complex, a sfidat tot ce înseamnă ordine în muzica si ne-a provocat sa ne aruncam în valurile improvizatiei. Am simtit ca trec un prag si ca pentru prima data folosesc 6% din capacitatea creierului (fata de cei 5% obisnuiti).

Concluzia? Merita sa-ti gasesti artistul cu care rezonezi, te va face sa cresti in sensiblitate si in bucurie

Yann Tiersen in concert

Yann Tiersen cantand cu toata fiinta. Photo by Kiko, Loud Images

 

Yann Tiersen in concert

Yann Tiersen combina instrumentele moderne cu cele traditionale. Photo by Kiko, Loud Images