De când am început să tricotez la proiectul Explore Camino mi s-a reconfirmat magia lucrului făcut cu suflet. E clar – pasiunea poate face și planetele să se alinieze.

De ce spun asta?

  1. Din prima clipă am simțit că e bine ce fac, vocea interioară era liniștită, niciun semn de întrebare, nicio îndoială.
  2. Primele interacțiuni au fost pozitive, deși era o idee complet nouă. Pentru ca lucrurile să demareze și să pot vorbi de un proiect, esențiale erau răspunsurile inițiale pe care urma să le primesc de la oamenii-cheie: vorbitori și, eventual, parteneri media. I-am abordat, fiind pentru ei o necunoscută, și m-au întâmpinat cu ușa deschisă.
  3. Am lucrat fără să mă satur și fără să obosesc. Proiectul Explore Camino a mers în paralel cu serviciul. După zilele petrecute la birou, lui îi reveneau serile și weekend-urile. Au fost zile întregi în care lucram fără pauză, revenind, sub mereu altă formă asupra aceluiași subiect. Cu toate acestea, am găsit mereu resurse pentru a continua cu zâmbetul pe buze și cu o stare de mulțumire sufletească.
  4. Am dat energie și am primit energie, din cea mai bună. Explicațiile sunt de prisos: energia investita în proiect s-a întors înapoi prin reacțiile venite de la cele mai neaștaptate persoane, prin sprijinul și căldura apropiaților, prin faptul că lucrurile au un mod al lor de a se aranja cum trebuie.

Acest lucru au fost spus de mii de ori, însă merită să fie spus încă o dată: să punem pasiune în ce facem – dă roade dulci!